Vi byter affärssystem och har under en begränsad period inte möjlighet att komma åt kontraktsspecifika ärenden eller svara i telefon och på mail. Fram tills att vårt nya system är på plats passar vi på att utbilda oss i det nya systemet och ber dig som befintlig kund att återkomma enligt nedan. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta orsakar, och ser framemot att hjälpa dig när vi är live igen.
My ALD tillfälligt stängt Sista dag att rapportera körjournal är 8:e november. Därefter stängs systemet tillfälligt under övergången och finns tillgängligt igen den 22 november.
Customer Care Har du några frågor finns Customer Care på plats igen för att supporta dig från och med den 18 november 10.00. Du når oss som vanligt på customercare.se@aldautomotive.com eller 08-501 122 00.
Motorstopp eller punktering? Skulle din bil inte vara i ett körbart skick kan du dygnet runt kontakta ALD Assistans som finns tillgängliga på 08 - 501 123 30.
Vår chatbot Lisa finns tillgänglig dygnet runt! Dygnet runt, alla dagar i veckan finns vår chatbot Lisa tillgänglig på My ALD och där kan du få svar på våra vanligaste (ej kontraktsspecifika) frågor. Du behöver inte vara inloggad för att komma åt chatten.
Vänliga hälsningar, ALD Automotive
Vi letar ständigt efter kompetenta kollegor. Titta in och se om vi har något som passar din profil nedan.
Läs våra tips och råd inför valet av bil.